úterý 14. února 2017

Jahoda v Instagramu 1/17

Tak. A málem bylo po blogu. Při čištění počítače se mi odpojilo letité automatické přihlášení a já zjistila, že neznám heslo. Po chvilce škádlení mne však Google zase pustil domů. Ušokosmetická invaze pokračuje.


Ale tak napřed klasicky talíře. Nebo vlastně spíš misky.



Kaše bez sušenky je smutná kaše.


Ale sušenka bez kaše je v pohodě.


V pohodě je taky Bun bo nam bo. Aktuální posedlost posledních dvou měsíců. Několikrát týdně. Klidně.


Domácí vývařovna made in muž funguje sporadicky, ale když, tak taky pěkně. 


Moje osobní výtvory jsou většinou lepší spíš k jídlu, než ke koukání (rozuměj jsou dobrý ale hnusný a většinou v krabičce). Tahle avokádovo-vajíčková pomazánka však byla docela fotogenická a hlavně - naprosto famózní. Takže tu fotku dostala. Víc vám chutě dělat nebudu a jdeme na kosmetiku.


Přírůstky za leden. Nebo tak nějak poblíž ledna. Guerlainí pudřík jsem nadělila (ještě pod stromeček) samasoběsi. V 60% slevě za něco lehce přes 500, la la la, radost.


Odlakovače. Nuda, nutnost. Ebelin funguje dobře, Essence jsem zatím zkusila jen letmo.


Sadu odličovačů Clarins jsem koupila v podstatě jen proto, že mi propadal šek od Douglasu. Po všech slevách vyšla na dvě stovky, takže docela pěkný. 


 Pak tu mám taky jednu ztrátu. Ne tedy úplně, ale tak...


... lehkou devastaci. Děravý ruce, skákající krabička, stolek v cestě, vysypaný stíny. Moc často jsme je nepoužívala, zvažovala jsem prodej. No, tak teď už zůstanou doma.


Roztržená bota měla být další minusová položka. Oběť lednového sněhu, vůbec ne chromejch nohou, ve kterým jsem zakopla a hodila rybičku přímo na břuch. Avšak tady jsem se nevzdala bez boje a botu zašila.


Jo. Jsem na sebe hrdá. I když mi to tam nějak záhadně nevyšlo.


Taky jsem si v lednu koupila novej šmuček. Náušnice z Ali.


A ve hře byla i mikina. Protože zajíci, podívejte se blíž. Ale jiní byli rychlejší a vykoupili mi ji. Kdo by to řekl, že o ušáky bude bitka.


Áno, oslí můstek a chlupové jsou tady. 


V lednu jsme měli veselo, králíci zvlčili, páníčci zaspali, Jimmy se nečekaně pochlapil a z Margo se stala potencionální matka.


Vyrvala si chlupy, postavila hnízdo a nás před hotovou věc.


Naštěstí to neklaplo a jediným potomkem se tak stala ikeácká krysa, kterou zhrzená matka dostala náhradou.






Stydí se. Nebo asi ne, ale měl by.


Tak se mějte. Milujte se a nemnožte se. Nebo jo. Jak chcete. Hlavně když se o to nebudu muset starat já.

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!